Let's Go To The Park

KID: HEY GRANDPA, I’M BORED; DO YOU WANNA GO TO THE PARK?

GRANDPA: WHAT? YOU HAVE TO FART? WELL THEN GET AWAY FROM ME!

KID: NO, THE PARK. DO YOU WANT TO GO TO THE PARK?

GRANDPA: OH, THE PARK. YEAH, LET’S SEE IF OUR FRIENDS WANNA GO TOO. GRANDMA YOU WANNA GO TO THE PARK?

GRANDMA: WHAT? YA SAY YOU GOTTA FART?

GRANDPA: NO, THE PARK. DO YOU WANT TO TAKE THE KID TO THE PARK?

GRANDMA: OH, YES THAT SOUNDS FUN! LET’S ASK THE MAID IF SHE WANTS TO GO TOO.

MAID: WHY YES! THAT SOUNDS UTTERLY DELIGHTFUL! DO YOU MIND IF I BRING A FRIEND OR TWO?

KID: YEAH, BRING WHOEVER YOU WANT IT’LL BE FUN!

MAID: CINDY, WOULD YOU LIKE TO GO TO THE PARK WITH US ON THIS BEAUTIFUL DAY?

CINDY: O.M.G.! I WOULD LIKE TOTALLY LOVE TO GO! WHAT SHOULD I WEAR? DO I NEED MAKE-UP? AM I BREAKING OUT? ARE THERE GONNA BE ANY CUTE BOYS?

KID: YOU LOOK FINE. BUT I’M BRINGING SOME OF MY FOREIGN EXCHANGE STUDENT FRIENDS YOU MIGHT LIKE.

CINDY: OH REALLY? I HOPE THEY’RE HOT…

INDIAN: HOT AS A TAMALE IN THE SAHARA DESERT! BUT NOT AS HOT AS YOU, PRETTY MAMA. RIGHT, FERNANDO?

FERNANDO: YES, SHE IS SO GORGEOUS. THE WAY THE LIGHT TWINKLES IN HER EYE JUST TAKES MY BREATH AWAY…

CINDY: HAHAHA OH STOP! YOU’RE LIKE MAKING ME BLUSH!

KID: NOW THAT EVERYONE KNOWS EACH OTHER, YOU GUYS READY TO GO HAVE SOME FUN?

GRANDPA: YOU KNOW IT!

GRANDMA: SOUNDS PEACHY!

MAID: OH YES!

CINDY: LIKE TOTALLY!

INDIAN: YOU BETCHA!

FERNANDO: COUNT ME IN!

KID: AWESOME!

EVERYONE: LET’S GO TO THE PARK!

CINDY: WHATEVER! LIKE I DIDN’T FART!

EVERYONE: LAUGHING